July 21, 2013

Trip Ke Bali

Lama rasa nya tak meng'update' blog ni.. Maklum lah busy memanjang... Ni tengah free sikit.

Trip ke Bali actually sebenar nya trip few years back.. tapi saje nak share..Trip ni pada mula nya ada jugak rasa bimbang coz terpaksa gi sorang-sorang tempat yang aku tak biasa then aku tak ada banyak info siapa contact person yang aku akan jumpa kat sana, coz my boss cakap there will be someone will pick you up.. Yo la.. buat2 dia lambat ke apa ke.. sapo aku nak contact..

From Penang aku menaiki penerbangan Singapore Airlines, transit kat Changi Aiport, Singapore then ke Bali. Penerbangan selesa dengan makanan yang sodap. Dessert ice cream and chocolate..
Sampai di Ngurah Rai International Airport dah ada yang menunggu.

Entrance sebelum masuk ke Best Western New Kuta Condotel...







 Kat depan hotel

Pemandangan from the hotel..




Reception counter at Best Western New Kuta Condotel, Bali






Swimming pool






Bebek (Itik) Goreng... sedap ini la speciallity kat hotel ni

 Fish and Chips



















Sempat gi jalan-jalan kat GWK


 





Dinner di The Wharlf, Ramada Hotel with Wouter and Ririn.







My favourite, sirloin steak
Terderloin steak Ririn punya..







 Banana split for dessert

Tiramisu ni walau rasa tak sama dengan tirmisu biasa tapi sedap..

 Sambil dinner boleh tengok cultural show

 
Dah nak balik dah.. selepas hampir sebulan di sini...

Boring menunggu..

Transit di Changi Airport, Singapore


~~the end~~








No comments:

Post a Comment